11/3/08

平遙‧正嘢

反美學方法拍攝陳腐,有趣。
拍美國一位老人生活,構圖精準....感動就夠了。
英國妓女房中照,頹廢的美感。
用放大鏡看一個女子自慰過程,咩都夠膽死!
一個大學生於奧運前365日無間斷到北京奧運倒數鐘前留影,勁到無倫呀~~大佬~~
中國豪華家庭的別墅生活,拍法傳統而帶新意。
只是拍拍人影水影,你我日見夜見,點解拍唔到?
日本一間老店,色彩構圖一絕,最緊要有mood!!
拍攝澳洲一些日常事,淡淡然的美,舒服可人。
用漂亮的畫面反諷環境污染,好題材。
完美全景畫幅作,令我更恨擁有x-pan。
拍攝傷殘美軍返國生活,傳統而感人。

完美攪鬼作,一家四口扮上各行各業,老豆阿媽影帝后上身,pro到你唔信,鬼馬又溫馨!

8 comments:

Nei said...

在山西平遙?

林振東 said...

係呀!!Wing姐!!

Springroller said...

panarama果輯我買左呀,幾鍾意,叫black sea to white sea
最尾果個係 淺田家一族,我響日本見到,最後冇買,不過睇得好開心

林振東 said...

淺田家一族有書??超好!!
要盡快通知人,有人明天去日本,謝謝!!

Nei said...

咦,認錯人?我唔係Wing姐啊

林振東 said...

係喎!!係y唔係w...抱歉

Nei said...

哈哈哈~ 咁都得~ anyway 點解好似咁大型既影展唔開係北京上海或者香港,係山西?

林振東 said...

另有一個大型攝影展在連洲,比較近香港。
這些大型攝影展不在大城市舉辦?我都唔明,我想可能大城市不須辨這類活動引遊人來吧,畢竟是商業世畀。香港旅發局只會辨甚麼購物節美食節,他們覺得攝影節簡直是屬於火星的,只有外星人才來。